Friday, July 3, 2009

~ H e p i B u f d a y T o M y I b u ~

Assalamualaikum kepada semua pembaca..dah lama sgt aku tak entry story. Nak sambung story pengalaman pregnant pun tak menyempat2..Terlalu sibuk sesangat..huawaaaa....
Di hari Jumaat yang berbahagia nie..hari ni adalah bufday Ibu kesayangan aku. Sedar tak sedar da b'umur 48tahun dier. Tapi org tak kan percaya dgn umurnye. Sbb masih npk muda lagi. Ha3.. Kdg2 kalo bjalan2..org kata mcm Kakak & Adik gitu..Aku tak kisah pun...So, apa erk hadiah untuk my mom??? Sebelum aku p lunch..dok pk2..ape erk nk bg??Last2..aku t'pk nak belikan tudung..erm..bolehla..setakat yg mampu aku belikan untuk org t'sayang..Apapun Hepi Bufday Ibu. Hanya itu yg Along mampu belikan...pengorbanan mu tidak mampu untukku membalasnye. Terima kasih kerana sudi menjaga tika aku dalam pantang. Kini aku sudah merasakan kesakitanmu sewaktu diri mu melahirkan diri ku. Pengalaman yang tak dapat aku lupakan sehingga kini. Terfikir sejenak di dalam hati, rasanya begitu serik untuk aku melahirkan anak. Tapi Allah Maha Kuasa...Jika diberikan lagi anugerah..aku terima dengan hati yang terbuka...
Bufday Ibu aku hari nie..tak lama lagi bufday aku plak =p Lagi 25hari jerk... ha3

2 comments:

-DiraDiya- said...

Happy bday ek kt ibu je..
48 muda lg.. blh dpt adik lg 2.. hikssssssssssss..

tihasweetie said...

jue, sila jawab tagged tiha tuk jue key.....