Thursday, July 16, 2009

~ Tag Pasal Baby ~

Salam kepada pembaca setia blog ku ini..Sibuknyer aku sehingga terleka nak entry story..Aku terlalu banyak hutang story dalam blog ku ini..Story pengalaman peknen tak habis2 lagi..hu3...Ya Allah Ya Tuhan ku..permudahkanlah rezeki HambaMu ini..agar aku dapat memiliki laptop sendiri =) Aminnnnnn....


Ok..untuk Ibu Adam..Ummi Muiz nak jawab tag dari anda nieh..Mari kita lihat apa jawapannyer =)

1. Anda sudah mempunyai berapa orang anak & nyatakan Girl or Boy?
Setakat nie baru seorang. Alhamdulillah..akhirnya Allah makbulkan doa aku kerana mengurniakan ku seorang bayi lelaki =p


[ lagak seorang bujang ]

2. Bila perancangan anda untuk menambah anak?
Erm..kalau ikutkan hati Muiz umur 2 tahun nak tambah. Tapi bila my mom remind jgn tambah dulu..So terbantut sket. Bukan tak bagi..die kata bagila ekonomi kami sekeluarga stabil dulu. Pastu, Cik Una & Pak Usu Irsyhad Muiz..kecik2 lagi..tunggu Pak Usu Irsyhad sekolah darjah 1 @ 2..maknanyer 3 tahun akan datang..erm...

3. Nyatakan nama anak anda & ape makna nama anak anda dalam islam?
Muhammad Muizzuddin Bin Hairudin
Terkial2 mencari buku namakan bayi =)
Muhammad bermaksud Yang terpuji, dirahmati..
Muizzuddin bermaksud Penyokong Agama..

[ gayat bila turun dari gelongsor..ha3]

4. Siapakah yang memberikan nama anak anda?
Papa Muiz..Ummi Muiz tak berpeluang nak bagi nama..tunggula 2nd baby =p

5. Dari mana tercetus idea memberikan nama anak anda?
Aku plan nak pangkal huruf depan dan perkataan kedua nak sama dgn nama aku and hubby...Ntah macam mana, papa Muiz dok belek2 buku namakan baby..tetiba cakap pe kata letak je nama Muhammad Muizzuddin..Hu3, Ummi kata letak je la janji maksudnyer baik2..

6.Sekiranya anda dikurniakan seorang lagi cahaya mata...
apakah nama yang akan anda beri?
Kalau dikurniakan lelaki lagi..maybe Muhammad Iman kot..
Kalau perempuan maybe..Nurul Iman Balqis =)

7. Bagi yang sudah mempunyai anak lebih dari seorang..
nyatakan berapa jarak beza umur anak anda?
Ho3...aku baru anak sorang..so, tak bole jwbla yerk...

8. Untuk kelahiran anak anda yang akan datang....
anda nak girl @ boy? nyatakan sebabnyer?
Tak kisah mana2...janji Ummi dan baby sihat..

9. Ape ciri2 persamaan anda & anak anda?
Kuat merajuk...hu3..setakat nie pe yang aku nampak la...

[ So cute muke Muizz =) ]

10. Upload gambar anak anda untuk tontotan semua rakan blogger.

No comments: