Friday, July 24, 2009

~ 1st Bufday To Nur Nadhrah Wafaa Binti Erwan Affendy ~

Salam...

Yeahhhhhhhhh!! Kenapa aku suke sangat?? Erm..sebab aku bole entry story..hu3..Suka suki .. Lalalala...Patutnye story nie semalam aku nak entry. Disebabkan kesibukan bkerja, so tak sempat.. Entry kali aku nak wish 1st bufday to Nur Nadhrah Wafaa Binti Erwan Affendy, patutnye semalam 23.7.09 bufday die. Pasti tertanya2..siapakah die?? Sebenarnya die adalah anak kepada rakan ku.. Da setahun da dier.. Anak die beza 2minggu jerk dgn anak aku. So cute baby.. [ anak ummi pun encem gak ]



[ Family Wafa..with Ayah & Ibu ]

[ Nur Nadhrah Wafaa Binti Erwan Affendy ~ 23.7.2008 ]

Adeh..kepala ummi tetiba blurrr plak...hu3.. Ok..apa2 pun kepada Wafaa..ummi doakan Wafaa jadi anak yang sholehah, mendengar kata ibu & ayah, rajin2 blaja, and then ...... nanti kite celebrate bufday same dgn ummi ea...caaayangggggggg Wafaaaaaa ..




daaaa....

2 comments:

-DiraDiya- said...

yuhuuuuuuuuuu..
xlm lg.. ummi tmbh sethn..
muiz pn nk tmbh sethn jgk..
hikssssssss..

~ ms julie ~ said...

he3....tu la laling..selasa ni plak..tp den da dpt hadia dr parents..tp dr hubby tak tau la pe..tunggguuuu