Wednesday, August 25, 2010

Tangan Dok Gatai Tukar Template

Salam..Selamat berbuka yerk kengkawan.Saat nie ummi masih di ofis lagi,nak siapkan keje2 yang terbengkalai.Bukan pe sok pepagi takmo gesa2 buat keje. Sepatutnya ummi bole siapkan tadi.Tapi disebabkan ummi kena runner kejap, tu yang terbantut.Pastu HOD tau siap jerk.Tak tau masalah keje kite macam ne.Kadang-kadang geram juga.Mereka-mereka terlalu pentingkan diri sendiri.Ummi da 3 tahun keje kat sini.Tapi rasanya tahun ni tahun terakhir kot ummi akan berkhidmat di sini.Sepertinya perkhidmatan ummi tidak dihargai.Sedey sangat.

Ok, berbalek pada tajuk di atas.Ummi boring sangat asek menghadap keje jerk, tangan ni gatal nak tukar template.Pe lagi..godeh-godeh la..Bolehla..Janji sedap mata memandang.Ummi maseh belajar untuk mengupgradekan blog kesayangan ummi.Sebab,sejak kebelakangan nie idea ummi mencurah-curah.Ummi tidak akan melepaskan peluang.InsyaAllah ummi akan cuba story-mory yerk..Pelan-pelan ummi kayuh..

Nota kaki : psssttt...jangan rasa saket ati yerk dengan perubahan yg ummi lakukan di blog nieh..ahaksss..ngengada jerk kan ummi ni :P

No comments: