Wednesday, May 27, 2009

~ T a g s F r o m I b u A d a m ~ No. 2

Salam...Sebenarnya sesangat nak jawab tag dari Ibu Adam (Nadira-Barry)..he3...Last2..curik2 masa jawab gak..Tags nieh berkenaan dgn spouse aku. Ini serba sedikit yang dapat aku catitkan dlm blog aku. Alah sekadar catitan jerk..kunun2..cam diary ler....Silalah baca..
1. Siapa nama pasangan anda?
~ HAIRUDIN BIN ASPAN ~
2. Umur beliau?
~ 30tahun 1bulan ~
3. Apa yg paling beliau minati?
~ Minat??!! Setahu aku, hubby suka kepada automatif yang berkenaan dengan kereta. Yang ini memang tak boleh nak halang ~
4. Karektor beliau?
~ Penyayang, Penyabar, Pendiam pada yang tak kenal..Bila dah kenal,erm mula mulut dier..ha3..Ringan tulang..he3..Maklumlah hubby wiffy bekerja. Pandai ambil hati, Suka memujuk aku bila aku merajuk..ha3... ~
5. Makanan kegemaran beliau?
~ Setahu aku dulu dier suke makan makanan yang pedas2 gilerr..tapi sejak kahwin dgn aku..hu3..Dah jarang makan pedas2.Sebab aku tak makan pedas..Hubby aku semua die makan melainkan batu & kayu jerk...ahakssss..Hubby aku tak cerewet..SELAMAT....ha3 ~
6. Macam mana beliau tidur?
~ Biarlah isteri die jerk yang tau macam mana..ahaksss ~
7. Perkataan pertama yang dilafazkan pertama kali jumpa anda?
~ 1st date kat Tanjung Leman,Kota Tinggi..ahaksss.."Iem..Abg menanti jawapan Iem nie..Sudi tak menjadi kekasih & teman hidup Abg selama2nye"..Malunya aku time tuh.. Last2, aku terima die juga. Walaupun pd hakikatnya aku sgt kecewa dgn 'cinta lama'. Thank U syg..kerana sudi terima ini..hu3..~
8. Apakah yang membuatkan anda suka pada beliau?
~ So romantic's gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ~
9. Apakah impian anda dan beliau?
~ Ingin menjadi seorang yang soleh & solehah, Di murahkan rezeki yang melimpah2 (semoga aku & hubby dapat mensyukuri apa yang telah diberikan olehNya), Ingin mendidik anak sehingga ke Menara Gading, Dapat memiliki rumah & perniagaan yang kami impi2kan, & Semoga Allah mengizinkan kami sekeluarga mengerjakan Fardhu Haji pada suatu hari nanti..aminnn ~

Remarks : Echeiittttttt...remarks kunun..he3..untuk ibu Adam..Ummi Muiz da jwb tag nieh..ok tak??Nie sume lahir dari hati....he3...

1 comment:

-DiraDiya- said...

workeyhhhhhhhh.. thumbs up!!