Wednesday, May 27, 2009

~ T a g s F r o m I b u A d a m ~ No.1

1. Sebelum abis belajar..


~ Camner erk nak citer..dulu ms sekolah, chat2 dgn member..kan besh kalo da keje..dapat pegang duit sendiri. Nak beli itu..beli ini..ha3..mcm2 la.. Rasa mcm mls jerk nak pikir2 buat homework ~

2. Sebelum kawin..


~ Erm..takde org nak marah ms nie (ms tu single mingle ;p) Pegi jerk mana2. Lagi2 da de lesen..Pantang jerk kete ayah ade kat umah. Mesti merayap..Abis jerk belajar dari COSMO terus dapat keje. Alhamdulillah..rezeki org kata..Dapat gaji jalan2 dgn family..kengkawan..he3...Memang nakal..he3..tapi Maruah kena jaga beb!! Ms nie boleh dok pilih2 pakwe lagi..tapi hakikatnye aku ramai kawan lelaki..but untuk memberi cinta memang sukar..Begitula kata hubby aku ~



3. Sebelum bekerja..


~ Berangan nak beli kasut tumit tinggi, baju blouse2...mekap2...Nak ade kete sendiri..Nak2 kete yang aku minat giler dari dulu sampailah sekarang (tapi still lom tercapai lagi)...~



4. Sebelum ada anak..


~ Asik berjalan jerk dgn hubby (kira dah kawin ler)...pantang ade duit dlm tangan, tengok wayang..Pastu citer besh2..ha3..Jalan mana2 berdua jerk...~

5. Sebelum..


~ Mengharapkan segalanya akan berjalan dengan baik..jika sebaliknya aku harap aku tabah hadapinya ~



5. Selepas..

~ Terima saja dengan hati yang redha..tak mau tangisi apa yg terjadi ~

Erm..agak2 ok tak jawapan tag's aku??hiks...pasni aku nak suh Adik Sha Sha & Kak Thalha jawab tag's nie

No comments: