Monday, May 4, 2009

~ T a h n i a h U n t u k R a u d h a h H u s n a ~

Salam..kali ini aku ingin berkongsi bersama dengan pembaca tentang kejayaan adik perempuan kesayangan ku. Tahniah!!Kenapa erk?? He3...Sebab dapat pingat emas dalam permainan Bola Jaring on Hari Potensi Tabika Kemas Bahagian Pulai on 2hb May 2009. Tak sangka betul adik aku berbakat dlm permainan bola jaring. Sanggup aku ambil cuti semata-mata ingin menyaksikan adik aku bermain bola..he3...

Aku gerak dari rumah dalam pukul 9 setengah pagi. Aku pergi bersama2 dgn Muiz, Irsyhad (Adik bungsu), My Mom serta jiran ku (anak die pun ikut main gak~). Sampai je lokasi yg dituju..pergh!!parking punyer la jauh..nasib baik ade kosong berhampiran dengan pintu masuk padang Sek Keb Seri Kenanga, JB. Untung adik aku belum start main..ha3..aku pesan adik aku macam2..he3..(pd hal adik aku da ngantuk giler..coz kena bangun pagi2)..Pastu turn sek adik da dipanggil..mula2 tuh kelam kabut sikit. Biasalah budak umo 6taun bermain bola jaring. Bayangkanlah ketinggian die org?? Dapatkah anda bayangkan ketika ini?? Ketinggian jaring tu sebanyak 6kaki. Kalau org dewasa mcm kite nie, ok la kan..masuk je bola..he3.. Cikgu, ibubapa yg menyaksikan permainan tersebut memberikan sokongan kepada Tabika Kemas Sg Perling, Tmn Perling. Dieorg siap jerit nama adik aku.."Husna..tangkap bola tuh".."Husna boleh!!" "Husna..jangan bagi org bola"..ha3..mcm2 lagi la...Seronok giler tengok adik aku main.. Adik aku dapat bola..masuk!!GOAL!!! ha3...tak sia2 ketinggian die tuh...ho3.. Apapun tahniah untuk RAUDHAH HUSNA BINTI RAHIM..kerana telah berjaya membawa sekolah anda ke Peringkat Daerah pada 18 May nie..GOOD LUCK FOR u!!!!!!

1 comment:

-DiraDiya- said...

sgt terrerrrrrrrrrrrrrrrrr woo.. kalah acikk ni haa.. adehh..