Sunday, April 12, 2009

~ K i s a h L a l u B i a r k a n l a h B e r l a l u ~

Lamanyer aku tak entry kat blog k'sayangan aku nieh..ape nak mula ea..ayat pun da tak t'lintas dlm kepala otak nieh. ha3... nak cite life ke?nak cite ape yg b'laku ke?? ho3...
Ok2..b'pandukan title d'atas..baru2 nie dok belek2 fs (web k'sygn ku), tgok la my frens Azi is Iza, dok jengah2.sambil tuh dok chat2 dgn si azi nieh.hu3, tup2 die inform tak nak tengok ke ex-bf??hah?? ada gak fs? die kata ade. p la jengah my frens die. dgn pantas nyer aku mencari.
huh, ade juga die..
Muke die masih seperti dulu..cume die agak berisi sket la.ha3..klako nyer..dulu ms zaman sekolah bcinta bagai nak rak..last2 putus gak. Kita hanya merancang, Allah yang tentukan. die still bujang lagi. Memilih kot dier..huh, pe ntah yg d'pilih..
Aku b'doa agar dia ditemukan jodoh yang baik2..aminnn..Aku?? Alhamdulillah, bahagia itu milik Dia.Aku terima dengan s'adanya..Buruk Baik harus terima.Elak kan dari bpecah belah. Anak satu anugerah buat kami suami isteri.
Aku juga b'doa agar ex-bf yang pernah ku sayangi, b'bahagia dgn khidupannya sendiri. Moga Allah limpahkan rahmat dari MU. Tiada perasaan dendam di hati. Yang berlalu biarlah berlalu. Aku tidak mahu menoleh ke belakang lagi.Yeahh!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: