Friday, March 6, 2009

~ hubby & muiz permata hati ku ~

rs sungguh myesal sgt2 b'coz xpeduli kn hubby smlm,
die m'adu sakit perut..kencing payah,
hu3..yg aku nie wat dek jerk,
pentingkan diri sdri,
dlm ms yg sm baby Muizzuddin tak bape sihat,
baby nie asal blek kg hubby mesti sakit,
batuk..demam..selsema,
kesian nyer..sampaikan selera minum susu takde,
aku sampai tak peduli kesakitan hubby,
aku da keletihan sgt2..
bangun pagi..terus jengah hubby,
tanye hubby..ok ke tak...
die kata makin sakit...
huawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..
aku jadi tak keruan..terus pegi umah ibu,
minta pandangan..
die kata baik pegi hospital terus..
nak cuti..semalam da amik cuti halfday..
tanye hubby, bole tak drive sorg2,
die kata bole..hu3..thanks hubby m'mahami kerjaya ummi =p
bila hubby da sampai hospital..terus cek darah,
confirm!!!hubby disahkan sakit batu karang,
bderau darah aku!!!
balik nie, kena wat jus lobak putih utk hubby..
hubby,ummi akan jg pmakanan hubby,
ummi akan larang tak bole mkn itu,
tak bole mkn ini,
hubby tak bole kata tak nak!!!
ummi nak hubby sentiasa sihat,
Muiz pun ummi nak kena jaga gak,
lg2 sejak pandai mkn nie,
bia sesibuk mn pun..ummi akn sediakan mknan yg sihat..
(p/s : date & time kt atas slh.ini br betul : Thursday,5th Mar 2009, 11:35am)

No comments: